2013. április 21., vasárnap

bordó különleges szoknya, tunika anyag - Jelenlegi ára: 1 Ft

150 cm széles  gyönyörű bordó virágmintás, selyem méteráru. A gumis rész 65 cm-re húzza be az anyagot.
Az anyagot ajánlom tunikának, ruhára, felsőnek, dekorációra, alkalmi ruhának. Levarrtan egy mintát, hogy megmutathassam.
A licit a gumirozás tetejétől mérve, egy szoknya hosszra vonatkozik, mely 90 cm! Gumis rész 20-25 cm.
Postázom is!
Teca levele:  
Az anyagok, mint mindig, most is csodálatosak voltak. Nem bántam meg, hogy a bordóból 1, 80 m-t kértem. Sőt! Nagyon tetszett és ilyen gyorsan még sosem sikerült korábban egy szép új ruhát összehoznom. (még belefért, hogy nyaralás előtt megvarrjam. )Épp elkészültem, már csak a cérnát akartam elvágni, mikor átjött az Anyós. Meglátta, csodálta .... Az anyag másik feléből neki készítettem egy vállpántos ruhát.
Volt nagy öröm, és még az Anyósom se szólt rá semmi lehurrogót.
Úgyhogy, még egyszer köszi mindent!
Szia, Teca



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-04-21 20:28
. bordó különleges szoknya, tunika anyag - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése